MARKin vieraana markkinointiviestinnästä keskustelemassa Differon perustaja Katri Tanni. Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Mitä hyvä markkinointiviestintä pitää sisällään?
  • Markkinointiviestinnän tulevaisuuden trendit?
  • Markkinointiviestinnällisiä huomioita vallitsevassa kriisitilanteessa?
  • Mikä on markkinointiviestinnän paikka organisaatiossa?
  • Miten median murros näkyy markkinointiviestinnässä?
  • Kuinka tärkeää vuorovaikutus on markkinointiviestinnässä?
  • Ajatuksia asiakaslähtöisestä ja sidosryhmälähtöisestä läsnäolosta?
  • Miten markkinointia ja viestintää voidaan yhdistää?
  • Case-esimerkkejä onnistuneesta markkinointiviestinnästä ja -strategiasta?

Asiantuntija
Katri Tanni, Head of Consulting, Differo

Kesto
16:28

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!