Menestynyt mainos ei usein synny vain luovan innovaation lopputuloksena vaan siihen vaaditaan myös systemaattista työtä. Parhaat mainokset syntyvät siten, että mainoksen ideoita testataan jo varhaisessa vaiheessa, ideoita työstetään eteenpäin, ja taas testataan ja iteroidaan. Parhaaseen lopputulokseen pääsevät ne, jotka tuntevat asiakkaansa parhaiten ja oppivat nopeiten tuottamaan heitä kiinnostavia viestejä.

Tässä webinaarissa keskustellaan siitä, mitkä ovat mainonnan testauksen best practicet. Cambri on kehittänyt työkalun, joka on tarkoitettu markkinoinnin ammattilaisille. Cambrin toiminta perustuu siihen, että käyttäjän ei tarvitse olla tutkimuksen ammattilainen vaan markkinoinnin ammattilainen, joka haluaa suunnitella parhaiten toimivaa mainontaa. Cambrin työkalun avulla voi testata toimiiko suunniteltu mainos käyttäen tätä filosofiaa.

Asiantuntija
Outi Somervuori, Head of Product, Cambri
Outilla on pitkä kokemus tutkijana liittyen tuote- ja palvelu- ja markkinointiviestinnän ideoiden ja konseptien kiteyttämiseen ja testaukseen. Koulutukseltaan Outi on kauppatieteiden tohtori (Aalto & Standford).

Kesto
1:00:23

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!