Tässä webinaarissa käymme läpi sisältömarkkinointia jo tekevän yrityksen ostopolun luomisen käytännöllisiä taktiikoita. Esitys sopii erityisesti tilanteeseen, jos mietitte www-uudistusta, strategia on muuttunut tai haluatte lähentää myyntiä ja markkinointia entistä tiiviimpään yhteyteen.

Asiantuntija
Katri Tanni, Head Of Consulting, Differo Oy
Katri on B2B-markkinoinnin erikoisosaaja ja luonut pitkän uran sisältöstrategian työmenetelmillä ja kehittäen niitä. Katrin asiakkaina on Suomen suurimpia pörssiyrityksiä sekä pk-sektoria. Hän on julkaissut aiheesta kaksi kirjaa ja valmistelee kolmatta kirjaa ostamisen muutoksesta.

Kesto
58:01

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!