Tässä webinaarissa käymme läpi sisältömarkkinointia jo tekevän yrityksen ostopolun luomisen käytännöllisiä taktiikoita. Esitys sopii erityisesti tilanteeseen, jos mietitte www-uudistusta, strategia on muuttunut tai haluatte lähentää myyntiä ja markkinointia entistä tiiviimpään yhteyteen.

Asiantuntija
Katri Tanni, Head Of Consulting, Differo Oy
Katri on B2B-markkinoinnin erikoisosaaja ja luonut pitkän uran sisältöstrategian työmenetelmillä ja kehittäen niitä. Katrin asiakkaina on Suomen suurimpia pörssiyrityksiä sekä pk-sektoria. Hän on julkaissut aiheesta kaksi kirjaa ja valmistelee kolmatta kirjaa ostamisen muutoksesta.

Kesto
58:01

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.