Tässä webinaarissa paneudumme vahvasti ns. ”call to action emotions” -ajatukseen, jossa jokaisella yrityksen tai brändin teolla pitäisi olla jokin tavoitetunne, joka saa vastaanottajassa aikaan tarpeen tehdä jotain – mielellään tietenkin markkinoijan määrittelemiä asioita.

Asiantuntija
Petri Matero, kaupallinen johtaja, Family in Music
Petri on kokenut markkinoinnin, mainonnan ja myynnin ammattilainen, sarjayrittäjä, manageri, tietokirjailija sekä rockmuusikko ja laulaja-lauluntekijä. Hänen teeseihinsä lukeutuvat persoonallisuus, tiukka asiantuntijuus sekä kuuntelemisen taito.

Kesto
1:08:01

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!