MARKin vieraana markkinoinnin automaatiosta keskustelemassa Henrik Rantoniemi. Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Mikä on automaation ydinidea markkinoinnissa?
  • Milloin on aika ottaa automaatio käyttöön liiketoiminnassa?
  • Onko markkinoinnin automaatio vain isoille yrityksille vai onko siitä hyötyä myös pienille toimijoille?
  • Mitä markkinoinnin automaatiotyökaluja on markkinoilla?
  • Automaation trendit vuonna 2020: missä mennään?

Asiantuntija
Henrik Rantoniemi, Smartum Oy, ruori.io
Henrik on sydämeltään markkinointiteknologisti, joka rakastaa markkinointisisältöjen suunnittelua ja kommunikointia modernien martech-järjestelmien välityksellä. Hän uskoo, että sisältömarkkinointi ja automaatio ovat ratkaisu asiakkaan kokeman arvon kasvattamiseen. Vain keskittymällä asiakkaaseen, hänen ongelmiinsa, tunteisiinsa ja tavoitteisiinsa yrityksen liiketoiminta voi kukoistaa. 

Kesto
31:03

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!