Miten tunnistan B2B-asiakkaani ja kohdennan heille personoitua viestintää vuonna 2024?

B2B-markkinoinnissa puhaltavat uudet tuulet. Asiakasymmärrys ja luotettava yritysdata ovat entistä suuremmassa arvossa, kun evästeet ovat katoamassa kuvasta.

Tehokas tapa markkinoida on Account Based Marketing, jossa keskitytään valikoituihin ideaaliasiakkuuksiin. Mutta miten nämä asiakkuudet tunnistetaan? Ovatko myynti- ja markkinointiorganisaatiot samalla aallonpituudella asiakkuuksien tärkeydestä?

Webinaarissa käydään läpi esimerkein, miksi ABM voi olla tehokkaampaa kuin perinteinen kysynnän luomisen strategia. Teknologia, jota hyödynnämme, on jatkuvassa muutoksessa ja asiakasymmärrystä pitää rakentaa tehokkaasti datalla. Data puolestaan mahdollistaa oikean viestin valinnan eri ostopolun vaiheisiin.

Asiantuntija
Timo Suomalainen, myyntipäällikkö, B2B Martech-ratkaisut, Dun & Bradstreet Finland Oy

Timo Suomalainen on Dun & Bradstreetin Martech-ratkaisujen asiantuntija. Hänellä on kattava kokemus digimarkkinoinnin asiantuntijatehtävistä mm. Googlelta ja Huaweilta. Dun & Bradstreetilla Timo auttaa yrityksiä hyödyntämään yritysdataa ja markkinointiteknologioita myynnin ja  markkinoinnin tehokkuuden ja tulosten kasvattamisessa.

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Kesto
1:11:18

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa