Onko markkinointi tukitoiminto vai liiketoiminnan ydinkyvykkyys?

Kasvuyrityksen kasvun mahdollistajina toimivat erottuva tuote tai palvelu, asiakaslähtöinen tapa myydä ja kyky luoda arvoa asiakkaalle. Ovatko nämä teemat vain markkinoinnin agendalla vai ovatko ne osa koko johtorymän asialistaa?

“Growth mindset” eli kasvuhakuinen ideologia ja kulttuuri yrityksessä takaa, että markkinointi ja kaupallistaminen ovat yrityksen toiminnan ytimessä. Erottautuminen vaatii koko organisaation panoksen ja yhteen suuntaan tekemistä; näin se ei voi olla vain yhden toiminnon erillistä tekemistä, saatikka tukifunktio.

Kati Sulin käy tätä filosofiaa läpi Heltin kasvutarinan kautta.

Palaute webinaarista
”Olipa upea tavata Kati, josta olen kuullut puhuttavan pelkkää hyvää myös selän takana. Lisää hänen kaltaisiaan johtajia tähän maahan! Uutta ja tervettä ajattelua kehiin kasvun kiihdyttämiseksi.”

Asiantuntija
Kati Sulin, toimitusjohtaja, Heltti

Kati Sulin on digitaalisen liiketoiminnan ammattilainen ja Heltin toimitusjohtaja. Aiemmin hän on ollut muun muassa Ifolorin toimitusjohtaja Pohjoismaissa ja Terveystalon digitalisaatiojohtaja.

Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto

Kesto
1:14:03

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa