Näin asetat markkinoinnin strategiset ja operatiiviset mittarit oikein

Markkinoinnin mittaaminen on tänä päivänä varsinainen taitolaji. Tarjolla olevan datan määrä vie helposti huomion pois olennaisista mittareista, ja organisaatiossa jäädään kiinni lukuihin, jotka eivät merkitse isossa kuvassa yhtään mitään.

Tässä webinaarissa käydään läpi markkinoinnin mittaamisen haasteita ja puhutaan siitä, miten mittarit ja KPI:t asetetaan oikein, jotta ne palvelevat tarkoitustaan.

Asiantuntija
Laura Myllykoski, B2B-markkinoinnin strategisti & mediatoimiston johtaja, Trickle

Lauralla on yli 13 vuoden kokemus digitaalisesta markkinoinnista ja myynnistä verkossa. Viimeiset kahdeksan vuotta urastaan hän on omistanut B2B-yritysten markkinoinnin kehittämiseen ja auttanut lukuisia yrityksiä tekemään yhteensä kymmeniä miljoonia euroja liikevaihtoa digitaalisen markkinoinnin avulla, hyödyntäen erilaisia kasvustrategioita.

Kesto
1:20:15

Webinaariin liittyvän koulutustallenteen voit ostaa täältä

 

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (68%)
  • Hyvä (26%)
  • Ok (6%)
  • Menettelee (0%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa