Oma asiakasdata on liiketoimintasi arvokkain aarre. Hyödynnätkö sitä tehokkaasti?

Oma asiakasdata on tulevaisuuden markkinoinnin selkäranka ja samalla kustannustehokkain markkinoinnin muoto, kun taas kolmannen osapuolen data on yhä säädellympää, kalliimpaa sekä huonommin kohdennettavaa.

2024 emme enää puhu pelkistä uutiskirjeluvista, vaan markkinointiluvista. 1st party datan aikakausi muuttaa monia asioita markkinoinnissa – kuule, miten!

Palaute webinaarista
”Oleellinen esitys kivassa hengessä! Aivan ehdottomasti paluu perusasioiden pariin on sekä ajankohtaista että tarpeellista!”

Asiantuntijat
Anna M. Lehto, CEO & Founder, 70/30 Digital
Jere Taussi, Senior Digital Strategist, 70/30 Digital

Anna on oman asiakasdatan ja asiakkuusmarkkinoinnin strategi ja hänellä on yli 10 vuoden kokemus digimarkkinoinnista niin toimistoissa kuin asiakkaankin puolella. 70/30 Digitalilla Anna vastaa tuotekehityksestä ja liiketoiminnan kehityksestä.

Jere on kokenut digimarkkinoinnin ja oman asiakasdatan strategi, josta hänellä on yli 10 vuoden kokemus. 70/30 Digitalilla Jere vastaa erityisesti B2B-asiakkaiden oman asiakasdatan kehityksestä.

Kesto
1:18:02

Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa