MARKin vieraana Satu Laakso Berneriltä jakamassa kasvutarinansa markkinoijana perinteisestä digiin. Satu on pitkän uransa aikana kehittynyt muuttuvan ympäristön mukana sekä markkinoinnissa että vaihtamalla toimialoja. Hän on malliesimerkki siitä, miten johdosta alkaen on oltava mukana muutoksessa ja oman ymmärryksen kautta tarjottava tiimille parhaat mahdolliset opit työssä menestymiseen.

Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin: 

  • Miten markkinoinnin asiantuntijan rooli on muuttunut?
  • Kuinka markkinoinnin muutosta viedään läpi organisaation?
  • Millaista osaamista ja tiimin sisäistä kommunikointia muutos vaatii?
  • Miten ylläpitää omaa osaamista?
  • Vinkit digimarkkinoinnin alkutaipaleelle

Asiantuntija
Satu Laakso, Berner, markkinointijohtaja, johtoryhmän jäsen

Haastattelija
Juha Pihkakoski, toimitusjohtaja, Aboad

Kesto
24:21

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!