Kasvokkain kohtaamisista hybridikonsepteihin

Tapahtumamarkkinointi koki kenties historian suurimman mullistuksensa koronan myötä. Mitä oikeastaan tapahtui tapahtumamarkkinoijan näkökulmasta? Mitä tuli tilalle? Mitä ihmiset nyt haluavat ja odottavat?

Puheenvuoro 1
Näkökulmia, mihin tapahtumamarkkinointi on matkalla ja miten siihen kenties voisi suhtautua

Asiantuntija
Tero Ylönen, hallituksen puheenjohtaja, Harva Marketing Oy

Tero on seurannut aitiopaikalta tapahtumamarkkinoinnin kujanjuoksua viime keväästä alkaen ja hän ollut käynnistämässä useita aiheeseen liittyviä kehityshankkeita. Tero toimii useiden kasvuyritysten hallituksissa ja taustalla (Harva Marketing, Rekki, Dista, Choice HR ja Feedbackly).

Puheenvuoro 2
Case: Beanit hybridimaistatus
Case: IlmastoAreena virtuaalitapahtuma
Puheenvuorossa käydään läpi kaksi case-esimerkkiä siitä, kuinka asiakaskohtaamiset voidaan ainakin osittain siirtää verkkoon ja kuinka virtuaalisia kohtaamisia voidaan hyödyntää osana yrityksen markkinointia ja myyntiä.

Asiantuntija
Joonas Inha, virtuaalitapahtumien tuotantojohtaja, Harva Marketing Oy

Joonaksen työssä yhdistyvät teknisen tuotannon ja luovan markkinoinnin ja myynnin näkökulmat. Hänen tavoitteenaan on auttaa yrityksiä rakentamaan asiakaslähtöisiä ja tuloksellisia virtuaalitapahtumia, joissa yhdistyy interaktiivisuus, avoin keskustelu ja aidot kohtaamiset. 

Kesto
1:14:28

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!