MARKin vieraana Marjo Piirto keskustelemassa, miten brändi lähtee Suomesta maailmalle myyden suoraan kuluttajille. Marjo on vienyt modernisti Ouraa maailmalle ja saanut ensikäden tietoa siitä, miten pinnalla oleva DTC-markkinointi käytännössä toimii. Tällä hetkellä Marjo toimii ACONin digitaalisen myynnin johtajana ja aikaisemmin hän on vaikuttanut laajasti Polar Electron organisaatiossa.

Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin: 

  • Mitä DTC pitää sisällään tänä päivänä?
  • Mitä hyötyjä suoraan asiakkaalle myymisestä on?
  • Miten tuotekehityksen, myynnin ja markkinoinnin tulisi toimia yhdessä?
  • Miten Oura segmentoi ja mikä oli ansaitun median merkitys?
  • Globaali vai lokaali markkina?

Asiantuntija
Marjo Piirto, Director, Digital Sales, ACON Finland Oy

Haastattelija
Juha Pihkakoski, toimitusjohtaja, Aboad

Kesto
49:35

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!