MARKin vieraana Marjo Piirto keskustelemassa, miten brändi lähtee Suomesta maailmalle myyden suoraan kuluttajille. Marjo on vienyt modernisti Ouraa maailmalle ja saanut ensikäden tietoa siitä, miten pinnalla oleva DTC-markkinointi käytännössä toimii. Tällä hetkellä Marjo toimii ACONin digitaalisen myynnin johtajana ja aikaisemmin hän on vaikuttanut laajasti Polar Electron organisaatiossa.
Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Mitä DTC pitää sisällään tänä päivänä?
- Mitä hyötyjä suoraan asiakkaalle myymisestä on?
- Miten tuotekehityksen, myynnin ja markkinoinnin tulisi toimia yhdessä?
- Miten Oura segmentoi ja mikä oli ansaitun median merkitys?
- Globaali vai lokaali markkina?
Asiantuntija
Marjo Piirto, Director, Digital Sales, ACON Finland Oy
Haastattelija
Juha Pihkakoski, toimitusjohtaja, Aboad
Kesto
49:35
Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!