MARKin vieraana B2B-markkinoinnin muutoksen läpiajosta ja modernisoinnista keskustelemassa Henna Niiranen. Henna on ollut vaikuttamassa suomalaisen B2B-markkinoinnin kehittymiseen useammassa organisaatiossa. Hän on ennakkoluuloton ja rohkea uudistaja, joka innostaa uuteen aktiivisesti myös sosiaalisessa mediassa jakamalla avoimesti ja rehellisesti omia oppejaan arjesta.

Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Miksi muutoksesta on helppo syttyä?
  • Onko yrityksen koolla merkitystä markkinoinnin modernisoinnissa?
  • Mitä markkinoinnin modernisointi käytännössä tarkoittaa?
  • Muutokset markkinoinnin asiantuntijan roolissa ja osaamistarpeessa?
  • Kumppaneiden rooli ja merkitys muutoksessa?

Asiantuntija
Henna Niiranen, Marketing Lead, TietoEVRY

Haastattelija
Juha Pihkakoski, toimitusjohtaja, Aboad

Kesto
36:47

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!