MARKin vieraana markkinatutkimuksen hyödyistä ja kehityksestä keskustelemassa Dani Kamras. Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Miten tehdään hyvä markkinatutkimus vuonna 2020?
  • Mitä kaikkea voidaan nykypäivänä mitata?
  • Mitä markkinoinnin ammattilaisen tulisi tietää markkinatutkimuksista?
  • Kuinka nopeasti saadaan tuloksia?
  • Hyviä case-esimerkkejä?

Asiantuntija
Dani Kamras, Partner & Head of Sales, Cambri

Dani on viimeiset 10 vuotta työskennellyt markkinatutkimusalalla ja auttanut asiakkaita, kuten Fiskars, Carlsberg, Burger King, Arla ja Haglöfs ymmärtämään kuluttajien tarpeita ja käyttäytymistä. Tällä hetkellä Dani työskentelee ja on yksi perustajista suomalaisessa markkinatutkimusteknologiayrityksessä Cambrissa. Sitä ennen hän työskenteli pitkään ruotsalaisessa markkinatutkimustoimistossa Nepassa Tukholmassa, jossa vastasi innovaatioprosessia tukevista tuotteista ja palveluista.

Kesto
33:20

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!