MARKin vieraana digitaalisesta markkinoinnista keskustelemassa Timo Uusi-Kerttula. Timo konsultoi työkseen yrityksiä, jotka pyrkivät valtaamaan tilaa Kiinan markkinasta.
Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin:
- Miten kiinalainen kuluttaja eroaa suomalaisesta kuluttajasta?
- Miten Kiinan markkinaan pääsee käsiksi?
- Miten pk-yritys pääsee osaksi valtavaa Kiinan markkinaa?
- Miten minimoida ongelmia alussa?
- Miten kaupankäynti on muuttumassa?
Asiantuntija
Timo Uusi-Kerttula, ChiQR
Haastattelija
Juha Pihkakoski, toimitusjohtaja, Aboad
Kesto
38:31
Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!