MARKin vieraana digitaalisesta markkinoinnista keskustelemassa Timo Uusi-Kerttula. Timo konsultoi työkseen yrityksiä, jotka pyrkivät valtaamaan tilaa Kiinan markkinasta.

Haastattelu tarjoilee vastauksia mm. seuraaviin kysymyksiin: 

  • Miten kiinalainen kuluttaja eroaa suomalaisesta kuluttajasta?
  • Miten Kiinan markkinaan pääsee käsiksi?
  • Miten pk-yritys pääsee osaksi valtavaa Kiinan markkinaa?
  • Miten minimoida ongelmia alussa?
  • Miten kaupankäynti on muuttumassa?

Asiantuntija
Timo Uusi-Kerttula, ChiQR

Haastattelija
Juha Pihkakoski, toimitusjohtaja, Aboad

Kesto
38:31

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!