Kuinka johdat tuloksellista markkinointia vuonna 2022?

Vaatimukset markkinoinnin mitattavuudesta ovat kasvaneet. Vaikka digitaalisuus tarjoaa siihen tänä päivänä yhä parempia keinoja, liian harvassa yrityksessä markkinoinnin kontribuutiota mitataan euroissa. Ja kun sitä aletaan mittaamaan, ensimmäiset tulokset eivät ole välttämättä kauniita.

Sopii erityisesti sinulle, joka olet markkinoinnin johdossa tai haluat kasvaa tulevaisuuden markkinointijohtajaksi.

Asiantuntija
Mika Hyötyläinen, Vice President, Marketing, Data & Digital, Neste

Mikalla on lähes 20 vuoden työkokemus vaativissa markkinoinnin tehtävissä. Datan hyödyntäminen, markkinointiviestintä, digitalisaatio, asiakasymmärrys ja palvelumuotoilu ovat hänen ydinosaamisalueitaan. Erityisesti datan hyödyntämiseen markkinoinnissa hän on paneutunut jo kymmenen vuoden ajan. Vaikka tietyt asiat markkinoinnin mittaamisessa ovat kehittyneet valtavasti viimeisen kymmenen vuoden aikana, on siinä Mikan mukaan vielä paljon tehtävää.

Kesto
1:20:38

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa