Miten markkinointi voi lisätä yrityksen arvoa yli 95 %:n varmuudella?
Yleinen ongelma markkinoinnissa on sen vaikuttavuuden (ROI) osoittaminen. Käymme webinaarissa läpi miksi ja miten tiede voi osoittaa satojen tutkimustulosten voimalla markkinoinnin kasvattavan:
- liikevaihtoa
- kannattavuutta
- yrityksen arvoa
Palaute webinaarista
”Jotain ihan erilaista, mitä on aiemmin ollut. Tosi mielenkiintoista inhouse markkinoijan näkökulmasta. Kiitos paljon!”
”Veikkaan, että tässä oli koko vuoden oleellisin esitys. Todella herättelevää ja uskottavasti perusteltua tietoa.”
Asiantuntija
Markus Kivikangas, CEO/Founder, Steinheide Oy
Markus on koulutukseltaan psykologi ja hän on vetänyt aikanaan Helsingin yliopistolla ja Aalto yliopistolla useampia tieteellistä psykologiaa, neurotieteitä, psykofysiologiaa ja aivokuvantamista markkinointiin soveltavia tutkimusprojekteja.
Kesto
1:22:00
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.