Näin Sanoma teki sen poikkeusaikana
Sanoman B2B-markkinointi muutettiin lennossa koronan iskettyä: kaikki suunnitelmat menivät uusiksi ja tiimi siirtyi suunnitelmallisuudesta reagointiin yhdessä yössä.
Tässä webinaarissa kuulet, kun Sanoma Media Finlandin B2B-markkinointia vetävä Elina Bono kertoo konkreettisia esimerkkejä kampanjoista ja tuloksista. Saat samalla avaimet onnistuneeseen markkinointiin poikkeusaikana!
Asiantuntija
Elina Bono, Head of Marketing / B2B, Sanoma Media Finland
Markkinointia rakastavalla Elinalla on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnista, mediasta, myynnistä ja viestinnästä. Parhaiten hänet tunnetaan Oikotien ”Kun aika on” ja Sanoman ”Aina tulee sanomista” -konseptien äitinä, mutta eniten hän syttyy myynnin ja markkinoinnin saumattomasta yhteistyöstä.
Kesto
1:04:10
Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!