MARK Original on Markkinointiliiton tuottamaa sisältöä.
Kuvaus
MARK Kasvuaamu -tallenne ”Case Integrata – Viisi oppia B2B-kasvuyrityksen markkinoinnin muutoksesta” tarjoilee vastauksen kysymykseen, kuinka yli 40 %:n vuosivauhtia kasvavassa HR-toimialan yrityksessä tehdään markkinointia?
Tässä puheenvuorossa kuulet konkreettisia oppeja Integratan markkinoinnin muutoksesta. Vuoden sisään yrityksessä on viety läpi brändi- ja verkkosivustouudistus, tehty markkinoinnin ja myynnin automaation käyttöönotto sekä käynnistetty social selling -kulttuuria.
Asiantuntija
Henna Niiranen, CMO ja #myyntimaisteri
Kesto
30:39
Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!