MARK Partner on Markkinointiliiton kumppanin tuottamaa sisältöä.

Kuvaus
Tiedätkö varmasti, missä kanavissa yrityksesi ja brändisi pitäisi olla vai menetkö vain virran mukana? Tuotatteko valtavan määrän sisältöä useisiin kanaviin, mutta tulokset jäävät laihoiksi?

Tässä MARK webinaarissa käymme läpi kohderyhmien kohtaamista eri kanavissa sisällöntuotannon kehittämiseen liittyvistä näkökulmista. Käymme lisäksi läpi konkreettisia työkaluja, joiden avulla saadaan aikaan sekä kohderyhmiä puhuttelevaa sisältöä että tuloksia.

Asiantuntija
Pinja Lehtman, Grapevine
Pinjalla on yli 20 vuoden tausta markkinoinnista ja myynnin tukemisesta erityisesti digitaalisissa kanavissa. Hänen intohimonaan on modernin markkinoinnin ymmärryksen kasvattaminen liiketoiminnan päättäjätasolla, jotta teknologiahypetyksen sijaan keskitytään asiakkaiden ja sidosryhmien kohtaamiseen sekä sitä tukevien sisältöjen ja prosessien rakentamiseen. Pinja työskenteli ennen Grapevinea Nissanin Pohjoismaiden ja Baltian digitaalisen viestinnän päällikkönä sekä sosiaalisen median päällikkönä.

Kesto:
57:49

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.