Suomalaisen kulutuskäyttäytymisen viisi segmenttiä

Webinaarissa kuulet:

  • Millaisiin viiteen segmenttiin voimme jakaa suomalaiset kulutuskäyttäytymisen pohjalta?
  • Miten segmentit eroavat toisistaan, esimerkiksi arvojen, vastuullisuuden ja eri kulutuskategorioiden painottumisen suhteen?
  • Millaisia arvojen ja käyttäytymisen ristiriitoja kulutusvalintoihin liittyy?
  • Miten käytännössä voi seurata kuluttajakäyttäytymisen muutosta yleisellä tasolla ja organisaation omissa segmenteissä?

Asiantuntijat

Kirsi Kalpio, Business Director, frankly, hasan-ryhmä
Kirsi innostaa ja auttaa yrityksiä kohti vahvempaa asiakaskeskeisyyttä tuomalla muutosmatkan avuksi uudenlaisia ajattelumalleja ja työkaluja.

Laura Calderón Westö, Insight Specialist, frankly, hasan-ryhmä
Sosiaali-ja kulttuuriantropologina Laura auttaa yrityksiä ymmärtämään, mikä ohjaa ihmisten toimintaa ja miksi, sekä miten ihmisiä holistisesti ymmärtämällä voidaan saavuttaa todellista liiketoimintaetua.

Kesto
1:18:00

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa