Case Outokumpu – Opit ja parhaat käytännöt digitaalisten kanavien operoinnissa

Tässä webinaarissa kuulet tarinoita markkinoinnin arjesta: miten tiiviillä yhteistyöllä, sitoutumisella ja rohkeudella saadaan mitattavia tuloksia aikaan ja markkinoinnin automaatiosta tehdään koko yrityksen yhteinen kulttuurin ja kasvun alusta. Outokumpu on käynyt läpi nopean digitaalisen muutoksen ja saavuttanut poikkeuksellisia tuloksia verrattuna alan keskiarvoihin.

Palaute webinaarista
”Tämä oli todella selkeä ja hyvä kokonaisuus, parhaita webinaareja, joissa olen ikinä ollut. Tuli selväksi ihan käytännön tekemiseen asti mitä oli tehty ja innosti ja valoi uskoa itseenkin. Isot kiitokset kaikille!”

”Todella mielenkiintoinen webinaari ja erityisesti Outi Liljan osuus oli kullanarvoinen B2B markkinoijalle jolla on samantyyppinen projekti edessä! ”

Asiantuntijat
Outi Lilja, Marketing Manager, Outokumpu
Marjut Herranen, Customer Lead, Luxid Group
Tiina Haapanen Digital Marketing Manager, Luxid Group

Kesto
1:16:46

Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa