Miksi kaikkialla palvelumuotoillaan?

Palvelumuotoilu on käytännönläheinen ja tehokas lähestymistapa asiakaslähtöiseen toimintaan ja kehittämiseen. Palvelumuotoilu on siis ajatusmalli, toimintatapa joka tarjoaa prosessin, miten edetä ja toteuttaa palvelumuotoilua, sekä käytännön työkaluja itse tekemiseen. Mikä siitä tekee tässä ajassa niin kuuman aiheen?

Webinaarissa kuulet:

  • Mitä palvelumuotoilu tarkoittaa?
  • Mitkä ovat palvelumuotoilun perusperiaatteet?
  • Pitääkö, ja voiko kaikki olla palvelumuotoilijoita?
  • Mistä puhutaan, kun puhutaan muotoilijan mindsetistä?
  • Mitkä ovat palvelumuotoilun hyödyt?

Asiantuntija
Outi Kinnunen, Design Director, Vision Factory

Outi on palvelumuotoilun ja yhteiskehittämisen asiantuntija yli 20 vuoden kokemuksella. Vision Factoryssa hän rakentaa yhdessä asiakkaiden kanssa asiakaslähtöisempiä prosesseja, palveluita, toimintamalleja ja organisaatioita (ja niitä palvelupolkuja). Outi on toiminut aiemmin Frankly Partnersissa Head of Designina ja sitä ennen vaikuttanut korkeakoulukentässä kehittäen palvelumuotoiluun liittyvää liiketoimintaa ja koulutuksia.

Kesto
1:18:17

TULOSSA! Ti 14.6. klo 13.00-15.30
MARK koulutus: Palvelumuotoilun eri vaiheet 

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (67%)
  • Hyvä (24%)
  • Ok (5%)
  • Menettelee (5%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa