Miksi kaikkialla palvelumuotoillaan?

Palvelumuotoilu on käytännönläheinen ja tehokas lähestymistapa asiakaslähtöiseen toimintaan ja kehittämiseen. Palvelumuotoilu on siis ajatusmalli, toimintatapa joka tarjoaa prosessin, miten edetä ja toteuttaa palvelumuotoilua, sekä käytännön työkaluja itse tekemiseen. Mikä siitä tekee tässä ajassa niin kuuman aiheen?

Webinaarissa kuulet:

  • Mitä palvelumuotoilu tarkoittaa?
  • Mitkä ovat palvelumuotoilun perusperiaatteet?
  • Pitääkö, ja voiko kaikki olla palvelumuotoilijoita?
  • Mistä puhutaan, kun puhutaan muotoilijan mindsetistä?
  • Mitkä ovat palvelumuotoilun hyödyt?

Haluaisitko oppia aihetta syvemmin? 
Edullinen MARK koulutustallenne arkesi apuna: Palvelumuotoilun eri vaiheet

Palaute webinaarista
”Huippu-esitys, Outi kykenee kiteyttämään monimutkaisesta asiasta ymmärrettävän ja yksinkertaisen.”

”Todella herättelevä ja selkeästi esitetty kokonaisuus, kiitos! Tuli fiilis, että tämä sanoma pitäisi jakaa koko tiimille. :)”

”Loistava ja silmiä avaava webinaari; uusia ajatuksia syntyi!”

Asiantuntija
Outi Kinnunen, Design Director, Vision Factory

Outi on palvelumuotoilun ja yhteiskehittämisen asiantuntija yli 20 vuoden kokemuksella. Vision Factoryssa hän rakentaa yhdessä asiakkaiden kanssa asiakaslähtöisempiä prosesseja, palveluita, toimintamalleja ja organisaatioita (ja niitä palvelupolkuja). Outi on toiminut aiemmin Frankly Partnersissa Head of Designina ja sitä ennen vaikuttanut korkeakoulukentässä kehittäen palvelumuotoiluun liittyvää liiketoimintaa ja koulutuksia.

Kesto
1:18:17

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (59%)
  • Hyvä (28%)
  • Ok (10%)
  • Menettelee (3%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa