Haluatko oppia, mistä vaiheista, tekemisistä ja työkaluista palvelumuotoilu käytännössä muodostuu?

Palvelumuotoilussa on kyse asiakaslähtöisestä toiminnasta, johon jokainen yritys ja organisaatio pyrkii – palvelemaan asiakkaitaan paremmin ja loppupeleissä mahdollistamaan oman kilpailukykyisen liiketoimintansa.

Koulutuksessa käydään läpi, mitä eri vaiheita palvelumuotoilu sisältää ja mitä missäkin vaiheessa tulee tehdä. Käytännössä, jos olet vuosia toiminut hyvin organisaatio- ja asiantuntijalähtöisesti, ja käytettävät työkalut ja menetelmät tukevat tätä toimintamallia, ei auta vain päällisin puolin seurata palvelumuotoilun prosessia.

On ymmärrettävä:

  • Miksi mikäkin vaihe toteutetaan?
  • Mitä arvoa siitä haetaan?
  • Millä keinoin ja työkaluin sitä tehdään?

Palaute koulutuksesta 
”Pidin webinaari-muodosta, en olisi ehtinyt osallistua tämän sisältöiseen settiin livenä.”

Kenelle?
Koulutus sopii kaikille työtehtävästä tai taustasta riippumatta. Jos olet kiinnostunut saamaan tietoa ja ymmärrystä, miten palvelumuotoilua toteutetaan arjessa ja mihin asioihin siinä tulee kiinnittää huomiota, tämä on sinulle sopiva koulutus.

Kouluttaja
Outi Kinnunen, Design Director, Vision Factory

Koulutus pidetty 
kesäkuu 2022

Kesto 
2:48:44

Tallenteen hinnat
Jäsen 99 € sis. alv. 24 %
Ei-jäsen 199 € sis. alv. 24 %

Saat koulutuksen heti käyttöösi

OSTA TALLENNE

Vastaa