Kuinka viestinnän ja markkinoinnin kollegasi kiinnittävät työnsä organisaationsa strategiaan ja mittaavat tuloksia ja vaikuttavuutta?

Viestinnän, markkinoinnin ja palvelukehityksen raja-aidat murtuvat. Vaikutuksen ja vaikuttavuuden määrittely sekä kohderyhmien ymmärtäminen on entistä tärkeämpää organisaatiolle ja myös kaikille viestinnän ja markkinoinnin tekijöille. Tässä webinaarissa kuulee tiivistetyt opit kymmenien eri sidosryhmämedioiden strategioista.

Asiantuntija
Timo Berry, strategi, luova johtaja & toimitusjohtaja, Berry Creative

Timo on kansainvälisesti palkittu luova johtaja ja strategi. Hän uskoo kysymyksillä johtamiseen. Tärkeimpiä kysymyksiä hänelle ovat: Mikä on tilanne ja ratkaistava ongelma? Keitä siihen liittyy? Milloin olemme onnistuneet? Miksi sillä on väliä?

Hostina Markkinointiliiton Susanna Bäckström.

Kesto
1:19:36

Tulossa! To 23.5.2024 klo 13-16
MARK koulutus: Strategiasta konkretiaan asiakasymmärryksen avulla

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (58%)
  • Hyvä (39%)
  • Ok (2%)
  • Menettelee (2%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa