Asiakasymmärrys on vasta ensi askel – ihmisyyden syvällinen oivaltaminen on tehokkain tie luoda konsepti ja tehdä pysyvä vaikutus

Asiakasdata ja kvantitatiivinen tutkimus ovat pintaraapaisuja kohderyhmiin. Usein ne johtavat itsestäänselvyyksiin tai jopa harhaan, kuten kuvitelma siitä, miten suomalaiset suosivat suomalaisia tuotteita.

Tämä webinaari provosoi ja kannustaa sinua ajattelemaan kohdeyleisöjä toisin. Saat työkaluja sekä virikkeitä ymmärtää ihmisyyttä syvemmin, joka on ainoa tie luoda suurempia ideoita sekä vaikuttavampia tarinoita.

Asiantuntija
Tommi Laiho, Creator, Folk

Tommi on luova johtaja ja kirjailija, jonka intohimo on ymmärtää erilaisia ihmisiä ja heidän motiivejaan. Hän on palvellut mm. Lidliä, Snellmania, Kokkikartanoa, HelsinkiMissiota ja Veikkausta. Tommi on voittanut 30 Effie-palkintoa töillä, jotka ovat puhutelleet ihmisiä yli kohderyhmärajojen. 

Kesto
1:21:13

Webinaariin liittyvän koulutustallenteen voit ostaa täältä

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (88%)
  • Hyvä (3%)
  • Ok (6%)
  • Menettelee (3%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa