Parhaat insightit ja konseptit vetoavat yli kohderyhmärajojen – niiden löytäminen ja luominen vaatii syvällistä ihmisyyden ymmärtämistä

Tässä koulutuksessa käydään läpi, mitä insight tarkoittaa, millainen on innostava brief ja mikä on konsepti. Kyseenalaistamme vanhanaikaisen kohderyhmäajattelun ja kannustamme esimerkein löytämään uusia näkökulmia ihmisyyteen.

Sisältö:
1. Miten tiedon takaa löydetään uusi näkökulma, insight?
2. Miten tehdään innostava brief ja mitä elementtejä se sisältää?
3. Mitä tarkoittaa konsepti ja miksi se on oleellinen osa menestyvää brändin rakennusta?

Palaute koulutuksesta 
”Todella paljon ajatuksia ja uusia katsontakantoja herättävä koulutus.”

Miksi ostaa koulutustallenne
Paras ja vaikuttavin markkinointi perustuu syvälliseen planning- ja suunnittelutyöhön. Koulutus kyseenalaistaa laiskan ajattelun ja yleiset tottumukset siitä miten kommunikaatiota tehdään. Se antaa työkaluja sekä vinkkejä käytännön työhön sekä innostaa omaan ajatteluun.

Kenelle?
Koulutus soveltuu parhaiten brändinrakentajille, markkinointityön tilaajille ja mainostoimistojen suunnittelijoille.

Kouluttaja
Tommi Laiho, Creator, Folk

Koulutus pidetty 
huhtikuu 2023

Kesto
2:43:16

Tallenteen hinnat
Jäsen 99 € sis. alv. 24 %
Ei-jäsen 199 € sis. alv. 24 %

Saat koulutuksen heti käyttöösi

OSTA TALLENNE

Vastaa