Asiakasymmärrys on vasta ensi askel – ihmisyyden syvällinen oivaltaminen on tehokkain tie luoda konsepti ja tehdä pysyvä vaikutus
Asiakasdata ja kvantitatiivinen tutkimus ovat pintaraapaisuja kohderyhmiin. Usein ne johtavat itsestäänselvyyksiin tai jopa harhaan, kuten kuvitelma siitä, miten suomalaiset suosivat suomalaisia tuotteita.
Tämä webinaari provosoi ja kannustaa sinua ajattelemaan kohdeyleisöjä toisin. Saat työkaluja sekä virikkeitä ymmärtää ihmisyyttä syvemmin, joka on ainoa tie luoda suurempia ideoita sekä vaikuttavampia tarinoita.
Haluaisitko oppia aihetta syvemmin?
Edullinen MARK koulutustallenne arkesi apuna: Insightista konseptiksi
Palaute webinaarista
”Todella hyvä setti, ylitti odotukset. Webinaarin ansiosta osallistun myös Tommi Laihon syventävään koulutukseen samasta aiheesta.”
”Mielettömän hyvä ja mielenkiintoinen webinaari. Niin mielenkiintoista asiaa, että helposti olisin kuunnellut koko päivän ja vaikka seuraavankin.”
”Se oli aitoa! Hyvä Tommi! Hienoja nostoja – insighteja. Arvojen nostaminen keskusteluun oli toivottu asia. Pidin kirjasuosituksesta. Nostit ”ei ilmeisiä” kirjoja ja samalla laajensit markkinointia/kommunikointia enemmän ”poikkitieteelliseksi”.”
Asiantuntija
Tommi Laiho, Creator, Folk
Tommi on luova johtaja ja kirjailija, jonka intohimo on ymmärtää erilaisia ihmisiä ja heidän motiivejaan. Hän on palvellut mm. Lidliä, Snellmania, Kokkikartanoa, HelsinkiMissiota ja Veikkausta. Tommi on voittanut 30 Effie-palkintoa töillä, jotka ovat puhutelleet ihmisiä yli kohderyhmärajojen.
Kesto
1:21:13
Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto
Huolehdi kehittymisestäsi kaikissa urasi ja yrityksesi elinkaaren vaiheissa, pysy kartalla markkinoinnin muuttuvassa maailmassa!
Jopa 20 000 alan ammattilaista kehittyy kanssamme vuosittain. Tarjoamme alan johtavien asiantuntijoiden tuottamaa, laadukasta, inspiroivaa ja edistyksellisintä tietoa, huolella kuratoituna. Sponsoroituja puheenvuoroja et meiltä löydä ja saat palvelut käyttöösi heti.
Tutustu erilaisiin tapoihin tulla mukaan MARKiin >