Ilman brändistrategiaa markkinointi on hakuammuntaa

Liian usein törmää siihen, että brändin tekeminen on poukkoilevaa. Miten varmistaa, että brändin punainen lanka olisi selkeä brändi-identiteetistä markkinointiin ja viestintään asti?

Mainostoimistoissa pitkän uran tehnyt Tommi Kortesniemi ja toimistosta asiakkaan puolelle siirtynyt Pauli Waroma käyvät yhdessä läpi, mikä on brändistrategia ja miksi sellainen kannattaa tehdä.

Asiantuntijat
Pauli Waroma, markkinointijohtaja, Lääkärikeskus Aava
Tommi Kortesniemi, luova johtaja, Sherpa

Pauli on myynnin, markkinoinnin ja muutosjohtamisen ammattilainen. 13 vuotta markkinointitoimisto Sherpan perustajaosakkaana ja kuusi vuotta terveydenhuollon johtotehtävissä ovat opettaneet mikä liikuttaa ihmisiä ja mikä ei. Mitä muutos tarvitsee, mikä markkinointi on tehokasta ja miten brändiä rakennetaan.

Tommi on yksi Sherpan perustajista, yrityksen osakas ja luova johtaja. Hänellä on 20 vuoden kokemus brändien kehittämisestä, Suomen suurimmista B2C ja B2B kulutajabrändeistä, start-uppeihin ja järjestöihin. Lisäksi Tommilla on monipuolinen kokemus luovan markkinoinnin suunnittelusta, johtamisesta sekä käytännön tekemisestä. 

Kesto
1:20:26

Webinaariin liittyvän koulutustallenteen voit ostaa täältä

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (65%)
  • Hyvä (20%)
  • Ok (8%)
  • Menettelee (6%)
  • Huono (2%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa