Mitä brändistrategian tekeminen käytännössä vaatii ja kuinka sitoutat eri sidosryhmät mukaan?

Tässä intensiivikoulutuksessa käydään läpi brändistrategiaprosessin pääpiirteet, vaiheet ja lopputulokset. Koska työstöön lähteminen vaatii paljon sisäiseltä myynniltä, syvennämme ymmärrystäsi sitouttamisen ja tavoiteasetannan merkityksestä lopputulosta ajatellen. Koulutuksessa annetaan lisäksi tukea siihen, miten saat perusteltua investoinnin johdolle.

Sisältö
1. Sisäinen sitouttaminen, tavoitasetanta ja kumppanin valinta
2. Brändistrategiaprosessi, työkalut ja lopputulokset
3. Brändi arvontuottajana – Näin kommunikoit investoinnin johdolle

Palaute koulutuksesta 
”Kiitos mukavasta koulutuksesta! Koulutuksesta sai työkaluja jatkoon brändiasian eteenpäin viemiseksi.”

Miksi ostaa koulutustallenne
Saat hyvän pohjan brändistrategian teolle aina suunnittelusta jalkautukseen. Koulutuksessa näytetään käytännöllisiä esimerkkejä konkreettisista työkaluista. Koulutuksen jälkeen osaat myös viestiä tarvitusta investoinnista ylimmälle johdolle.

Kenelle?
Koulutus soveltuu erityisesti markkinoinnin ammattilaiselle, jonka työtä brändistrategia koskettaa. Koulutuksesta on hyötyä myös sinulle, joka haluat syventää osaamistasi aiheesta.

Kouluttajat
Linda Capelletti, asiakkuusjohtaja, Sherpa
Liisa-Lotta Väyrynen, strategi, Sherpa
Jukka Niittymaa, myyntijohtaja, Sherpa

Koulutus pidetty 
maaliskuu 2023

Kesto 
2:50:40

Tallenteen hinnat
Jäsen 99 € sis. alv. 24 %
Ei-jäsen 199 € sis. alv. 24 %

Saat koulutuksen heti käyttöösi

OSTA TALLENNE

Vastaa