Generatiivinen tekoälyvallankumous on yhtä iso muutos markkinoinnille kuin internet oli aikoinaan tiedonvälitykselle

Selvää on, että teknologian kehitysvauhtia vastaan ei voi taistella. Eikä kannatakaan. Mutta muutosta ei tarvitse jännittää – ainakaan silloin, jos on valmis oppimaan uutta. Tekoäly ei korvaa ihmistä, vaan vapauttaa meidät luovempaan ja strategisempaan työhön.

Webinaarissa kuulet, miten generatiivisella tekoälyllä voi boostata markkinointiviestintää. Tämän jälkeen olet valmiimpi kohtaamaan muutoksen ja tiedät, mistä aloittaa.

Asiantuntijat
Jukka Niittymaa, Head of AI & Innovations, Sherpa
Elina Bono, CEO, Sherpa

Jukka on Sherpan tekkinörtti ja hänen ajattelussaan korostuvat innovatiivisuus, kyky analysoida monimutkaisia kokonaisuuksia ja jatkuva kiinnostus uusia ilmiöitä kohtaan. Tekoälystä ja digitalisaatiosta Jukka on kirjoittanut nettiin jo vuosia.

Elina on uransa aikana tehnyt brändi-, tapahtuma- ja performance-markkinointia, viestintää, tutkimusta ja myyntiä sekä mainostajan, median että toimiston asiantuntija- ja johtotehtävissä. Hän jos joku tietää, missä kohtaa yritys voi tehostaa markkinoinnin arjen tekemistä tekoälyn avulla.

Kesto
1:21:27

Webinaariin liittyvän koulutustallenteen voit ostaa täältä

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (57%)
  • Hyvä (22%)
  • Ok (13%)
  • Menettelee (4%)
  • Huono (4%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa