MARK Original on Markkinointiliiton tuottamaa sisältöä.
Kuvaus:
MARK järjesti syksyllä 2019 työpajan, jossa mainostajat ja markkinoinnin toimistot saivat kertoa, millaista osaamista markkinoinnissa tulevaisuudessa tarvitaan.
Yksi esille nousseista osaamisista ja aiheista oli Yhteiskunnalliset ja kulttuurilliset ilmiöt.
Nämä ilmiöt ovat vastuullisen toiminnan ja arvopohjaisen markkinoinnin tekemisen kautta tulleet tiiviiksi osaksi myös markkinoinnin tekemistä. MARK:in vieraana aiheesta oli keskustelemassa Protoomon toimitusjohtaja Annakerttu Aranko.
Asiantuntija:
Annakerttu on yrittäjä ja strategiakonsultti, joka orkestroi 10-henkistä konsulttiyritys Protoomoa. Hän vannoo monitieteellisiä menetelmiä hyödyntävään strategiatyöhön, jossa strategiset valinnat perustetaan niin numeerisesta kuin laadullisesta analyysista perustuvaan diagnoosiin markkinoista ja organisaatioiden toimintaympäristöistä.
Kesto:
27:49
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.