MARK Original on Markkinointiliiton tuottamaa sisältöä.
Kuvaus:
MARK järjesti syksyllä 2019 työpajan, jossa mainostajat ja markkinoinnin toimistot saivat kertoa, millaista osaamista markkinoinnissa tulevaisuudessa tarvitaan.
Yksi esille nousseista osaamisista ja aiheista oli Vaikuttajamarkkinointi, ansaittu media ja sisällöt. MARK:in vieraana ja aiheesta keskustelemassa Inna-Pirjetta Lahti, Founder, Head of Inspiration, Influencer Marketing Strategist – PING Helsinki
Asiantuntija:
Puheenvuorossaan Inna-Pirjetta Lahti tuo esille inhimillisen markkinnoinnin voiman ja uuden median ilmiöt konkreettisin käytännön esimerkein. Kymmenet tulokselliset vaikuttajayhteistyöt toteuttanut asiantuntija yhdistää luontevasti teorian, tutkimustiedon ja tosielämän toteutuneet tulokset.
PING Helsinki tekee jatkuvaa työtä vastuullisemman vaikuttajamarkkinoinnin puolesta. PING Ethics – eettinen koodisto ohjaa sisällöntuottajia ja yrityksiä reilumpaan ja läpinäkyvämpään vaikuttajamarkkinointiin.
Kesto:
41:49
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.