MARK Original on Markkinointiliiton tuottamaa sisältöä.

Kuvaus:
MARK järjesti syksyllä 2019 työpajan, jossa mainostajat ja markkinoinnin toimistot saivat kertoa, millaista osaamista markkinoinnissa tulevaisuudessa tarvitaan.
Yksi esille nousseista osaamisista ja aiheista oli Vaikuttajamarkkinointi, ansaittu media ja sisällöt. MARK:in vieraana  ja aiheesta keskustelemassa Inna-Pirjetta Lahti, Founder, Head of Inspiration, Influencer Marketing Strategist – PING Helsinki

Asiantuntija:

Inna-Pirjetta Lahti on vastuullisen vaikuttajamarkkinonnin edelläkävijä ja kasvuyritys PING Helsingin perustaja ja toimitusjohtaja. Hän uskoo, että tuloksellinen vaikuttajayhteistyö kunnioittaa ja palvelee kaikkia osapuolia ja perustuu aitoihin kohtaamisiin ihmisiltä ihmisille.
Puheenvuorossaan Inna-Pirjetta Lahti tuo esille inhimillisen markkinnoinnin voiman ja uuden median ilmiöt konkreettisin käytännön esimerkein. Kymmenet tulokselliset vaikuttajayhteistyöt toteuttanut asiantuntija yhdistää luontevasti teorian, tutkimustiedon ja tosielämän toteutuneet tulokset.
PING Helsinki tekee jatkuvaa työtä vastuullisemman vaikuttajamarkkinoinnin puolesta. PING Ethics – eettinen koodisto ohjaa sisällöntuottajia ja yrityksiä reilumpaan ja läpinäkyvämpään vaikuttajamarkkinointiin.

Kesto:
41:49

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!