Mitä markkinoijan pitää tietää muutoksesta menestyäkseen vaikuttajayhteistyössä nyt ja tulevaisuudessa?
Vaikuttajamarkkinointi on kehittynyt 10 vuoden aikana ilmaistuotteiden lähettelystä strategiseksi ja monikanavaiseksi markkinoinnin työkaluksi ja yhteiskunnallisen vaikuttamisen ja vastuullisuusviestinnän välineeksi.
Vaikuttajamarkkinoinnin neljä aaltoa
Alan edelläkävijätoimisto PING Helsingin perustaja Inna-Pirjetta Lahti avaa vaikuttajamarkkinoinnin kymmenen vuoden matkan trendien, kanavien ja lukujen kautta tähän päivään. Puheenvuoro tuo konkretiaa ja inspiraatiota vaikuttajayhteistöiden monipuoliseen kehittämiseen markkinoinnin ja viestinnän tekijöille niin yrityksissä, julkishallinnon organisaatioissa kuin toimistokentällä.
Asiantuntija
Inna-Pirjetta Lahti, Head of Inspiration, CEO, PING Helsinki
Inna-Pirjetta on vaikuttavuusviestinnän asiantuntija, jonka tavoitteena on muuttaa maailmaa yhdessä somessa toimivien vaikuttajien, yritysten ja organisaatioiden kanssa.
Host
Sanna Laakkio, Markkinointiliitto
Kesto
1:15:30
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.