Kohderyhmänä 10-24 -vuotiaat

Mitä markkinoinnin parissa työskentelevien tulisi tietää uuden sukupolven kuluttajista, joiden päätöksenteko vaikuttaa välittömästi ja välillisesti meihin kaikkiin? Webinaari tarjoaa näkökulmia ja vinkkejä myös niille, joille nuoret eivät ole suora kohderyhmä tai jotka työskentelevät b-to-b -yrityksen markkinoinnissa.

Asiantuntija
Eija Gerlander, toimitusjohtaja, nuorisomarkkinointitoimisto Bängeri

Bängeri auttaa yrityksiä tekemään Z-sukupolvea puhuttelevaa markkinointia. Ennen Bängeriä Eija on työskennellyt mm. SuperParkilla vastaten brändin kotimaan markkinoinnista pääkohderyhmänään nuoret.

Kesto
1:11:27

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!