Kuinka inhimillistät viestintää somessa?

Markkinoijilla ja viestijöillä merkittävä rooli siinä, millaisia sisältöjä, tarinoita, kuvia ja videoita sosiaalisessa mediassa nähdään ja millaista keskustelua siellä käydään. Some ja vaikuttajamarkkinointi tarjoavat erinomaisen väylän vastuullisuusviestinnän inhimillistämiseen. Vastuullinen viestiminen vuorovaikutteisesti on kuitenkin taitolaji, jossa meillä kaikilla on vielä paljon opittavaa.

Asiantuntija 
Sanna Suonpää, sisältö- ja markkinointijohtaja, PING Helsinki

Sanna toimii Senior strategina some- ja vaikuttajamarkkinointiasiakkuuksissa ja vastaa PING Helsingin omasta markkinoinnista. Hän on ollut aiemmin laaja-alaisesti markkinointi- ja viestintäalan tehtävissä mm. markkinointipäällikkönä, luovana konseptoijana, sisällöntuottajana, tiedottajana ja toimittajana.

Kesto 
1:13:42

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa