Vastuullisuus on tämän vuosikymmenen digitalisaatio – oletko mukana?

Tiedämme, miten kävi yrityksille, jotka eivät ennakoineet digitaalista transformaatiota tai ajattelivat, ettei se koske heitä. Olemme nyt pisteessä, jossa brändejä ja markkinointia määritellään uudelleen ja jossa vastuullisuuskysymykset ovat laaja-alaisia. Yrityksiä haastetaan sekä ulkoa että sisältä, ja siksi brändiä ja sen vaikuttavuutta on rakennettava sekä sisään- että ulospäin.

Webinaarin jälkeen tiedät, miten yrityksen ja brändin tulee navigoida tässä epävarmuuden ajassa pysyäkseen relevanttina.

Palaute webinaarista
”Harvoin annan kymppiä mistään, mutta tämä oli erinomainen webinaari. Hyvä aihe, erinomainen ja selkeä luennoitsija”

”Erittäin hyvä ja hyödyllinen webinaari, kiitos paljon!”

Asiantuntija
Anu Ubaud, Chief Operating Officer, United Imaginations

Anu on tänä vuonna perustetun brändi- ja viestintätoimisto United Imaginationsin operatiivinen johtaja ja perustajaosakas. Hän hyppäsi toimistomaailmaan Helsingin Sanomien päätoimittajan paikalta elokuussa ja on työskennellyt media-alalla ja journalismin parissa 15 vuoden ajan.

Kesto
1:19:19

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa