Työnantajabrändäys ei ole vain rekrytoinnin ja HR:n pöydällä – avainasemassa on työntekijöiden äänen valjastaminen brändityöhön

Taktiikat työnantajabrändäykseen Suomessa ovat lapsen kengissä ja nyt on oiva aika erottua pienelläkin panostuksella. Tässä työssä ei perinteinen ja tarkkaan harkittu yritysmarkkinointi toimi, vaan avainasemassa on työntekijöiden äänen valjastaminen brändityöhön.

Käymme läpi, miksi
– ilman erottuvuutta yritys jää ikuiseksi kakkoseksi, kun alan huippuosaajat pohtivat tulevaisuuden työnantajaa.
– voittavilla yritysbrändeillä on yhtenäinen tarina, visio, arvot ja tarjoama koko organisaation tasolla (myös työnantajana) ja näistä osataan viestiä vaikuttavasti eri avainkohderyhmille.
– työnantajabrändäys ei ole vain rekrytoinnin ja HR:n pöydällä – jokainen työyhteisön jäsen kantaa kortensa kekoon rakentamalla tervettä työkulttuuria ja lopulta työntekijäkokemuksesta viestimällä.

Asiantuntijat
Petra Erkkilä, COO & Minea Leva, Employer Branding Specialist, Finders Seekers

Viimeiset 7 vuotta Petra on työskennellyt työnantajabrändäyksen ja rekrytoinnin konsulttina IT-alalla ja on yksi Finders Seekersin perustajista. Minea on rekrytoinnin, markkinoinnin ja työnantajabrändäyksen asiantuntija sekä yksi Finders Seekersin osakkaista. 

Kesto
1:17:29

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa