Miten mittaat digitaalisen markkinoinnin tehokkuutta ja luot dataohjautuvaa kulttuuria saadaksesi lisää tuloksia?

Markkinoinnin mittaaminen ja dataohjautuvuus ovat olleet viime vuosina kestoaiheita. Parannettavaa löytyy silti edelleen monessa organisaatiossa – teknologiat kehittyvät niin kiihtyvällä tahdilla, että on vaikeaa pysyä perässä jatkuvien uudistusten mukana. Hyvin olennaista on myös se, että organisaatiokulttuuri tukee datan hyödyntämistä.

Asiantuntija
Sanna Halttunen-Välimaa, Head of Customer Success & Growth, Luxid Group

Sannalla on vahva tausta digitaalisesta markkinoinnista, myynnistä ja strategisesta johtamisesta. Hän on auttanut lukuisia yrityksiä kasvattamaan liiketoimintaansa digitaalisuuden ja datan avulla eri toimialoilla. Sannan intohimona on yhdistää myynti ja markkinointi mahdollisemman toimivaksi kokonaisuudeksi, missä asioita tehdään yhdessä ja asiakasta autetaan parhaalla mahdollisella tavalla.

Kesto
1:13:53

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa