Kylmästä kontaktista kuumaan kosketukseen – Case Yle

Miten digitaalisuus muuttaa kaiken sen, mitä asiakkuudesta ja asiakassuhteista pitäisi ajatella? Miten rakentaa merkityksellistä ja kestävää suhdetta suomalaisiin? Miten Areenasta tuli suomalaisten rakastetuin digitaalinen brändi?

Asiantuntija
Jaakko Lempinen, Head of Customer Experience, Yle

Jaakko yhdistelee työssään niin strategista johtamista, muotoilua, arvonluonnin mekanismeja, tekoälyn mahdollisuuksia sekä kirkkauden tuomista pimeyden laaksoihin. Pitkän kaupallisen mediauran jälkeen hän on viime vuodet vastannut Ylen asiakaskokemuksesta sekä tiedolla johtamisesta.

Kesto
1:15:18

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa