Millainen on hyvä sisältöstrategia?

Sisältöstrategia antaa raamit ja tavoitteet markkinoinnin ja myynnin yhteistyölle: kenet halutaan tavoittaa, millainen asiakasmatka heillä on ja millä viestillä heitä kannattaa lähestyä?

Tässä webinaarissa saat kokonaiskuvan siitä, millainen on toimiva sisältöstrategia ja mistä kannattaa lähteä liikkeelle.

Palaute webinaarista
”Katrilla oli todella hyvä ulosanti, selkeä jäsentely ja hyvät diat. Voisin kuunnella häntä vaikka kuinka pitkään! Kiitos. Oli silmiä- ja mieltä avaava webinaari tänään.”

Asiantuntija
Katri Tanni, Head Of Consulting, Differo Oy

Katri on B2B-markkinoinnin erikoisosaaja ja luonut pitkän uran sisältöstrategian työmenetelmillä ja kehittäen niitä. Katrin asiakkaina on Suomen suurimpia pörssiyrityksiä sekä pk-sektoria. Hän on julkaissut aiheesta kaksi kirjaa ja valmistelee kolmatta kirjaa ostamisen muutoksesta.

Kesto
1:11:10

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

Mikä fiilis jäi?

  • Mahtava (63%)
  • Hyvä (30%)
  • Ok (3%)
  • Menettelee (3%)
  • Huono (0%)

    Antamalla palautetta olet mukana kehittämässä palvelua:

    Vastaa