Miten hakukoneoptimointia tehdään 2020 ja 2021?

Hakukoneoptimoinnin maailmaan on perinteisesti liittynyt paljon myyttejä, jargon-sanoja sekä mystisiä guruja. Webinaarissa näitä asioita kuitenkin avataan selkeällä suomenkielellä. Sivujen sisältöjä tutkivat botit tulevat koko ajan viisaammiksi, jolloin optimointi on yhä enemmän asiakkaiden palvelua ja heidän mielenkiinnon kohteista viestimistä kuin teknisiä ”kikkakolmosia”. Tämä tarkoittaa sitä, että hakukoneoptimoinnissa menestyminen on yhä useammalle mahdollista.

Asiantuntija
Tomi Kaitarinne, Kuuki Marketing Lab

Tomi on yksi markkinointitoimisto Kuuki Marketing Labin perustajista. Työssään Tomi operoi teknologioiden ja markkinoinnin välimaastossa. Yksi tähän osuva aihe on hakukoneoptimointi, mitä Tomi on tehnyt ennen kuin tiesi kyseisen sanan olemassaolosta ja Suomen suosituin hakukone oli nimeltään Ihmemaa.

Kesto
1:05:44

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!