Liiketoiminnan tavoitteet luovat markkinoinnin tavoitteet

Turbulentti toimintaympäristö haastaa markkinoinnin entistä enemmän tekemään tulosta rajallisin resurssein. Varsinaiset markkinoinnin sisäiset mittarit eivät riitä, vaan niillä pitää olla suora linkki koko organisaation tavoitteisiin ja mittareihin.

Markkinoinnin ammattilaisten tulee myös pystyä perustelemaan markkinoinnin vaikutukset liiketoiminnan lukuihin entistä paremmin – muuten markkinointi nähdään helposti ylimmässä johdossa vain kustannuseränä.

Asiantuntija 
Juuso Manner, talousjohtaja, Rastor-instituutti

Juusolla on taloushallinnon työkokemusta yli 20 vuoden ajalta muun muassa talousjohdosta ja Controller-toiminnoista. Juuso kokee, että taloushallinnon ja rahoitusratkaisujen rooli on toimia liiketoiminnan kehittäjinä. Taloushallinnon koulutuksissa hän painottaa loogista ja käytännönläheistä lähestymistapaa.

Kesto
1:16:45

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa