Tue asiakasta muuttuneessa ostopäätösprosessissa

Myyntiä ja markkinointia ei voi suunnata onnistuneesti, jos ei ymmärrä valtavasti muuttunutta ostopäätösprosessia. Ostamisen muutoksen ymmärrys avaa näkökulmat siihen, miten voimme koko organisaatiossa auttaa asiakasta ostamaan.

Webinaarissa käymme läpi päälinjat siihen, miten B2B-ostopäätösprosessi asiakkaan näkökulmasta etenee.

Saat myynnin ja markkinoinnin kannalta asiakkaan keskeisimmät kipukohdat selville ja pääset tarjoamaan niihin asiakaslähtöisesti apua, tukea ja näkemystä.

Asiantuntija
Katri Tanni, perustaja & Senior Advisor, Differo Oy

Katri on toiminut myynnin ja markkinoinnin kehityksen parissa yli 15 vuotta. Hän innostuu myynnin ja markkinoinnin muutoksesta sekä asiakasymmärryksestä  ja palaa halusta löytää muutokseen arjen vastauksia ja työmalleja. 

Kesto
1:02:21

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa