Synteettisiä sisältöjä luovien tekoälyjen povataan muuttavan liki jokaista toimialaa, myös markkinointia

Internetin yleistyminen ja älypuhelimien ilmestyminen jokaiseen käteen olivat digitaalisaation kaksi isoa kuluttajavallankumousta. Nyt on käynnissä kolmas: tekoälyn nopea esiinmarssi. Sen ympärille puhutaan valtavia uhkakuvia ja toisaalta muutosta vähätellään.

Webinaarissa pureudutaan hypeä syvemmälle – mikä on mahdollista tänään, miltä tulevaisuus näyttää – ja jaetaan käytännön ohjeita siihen, miten omasta osaamisesta ja työstä voi tehdä tulevaisuudenkestävää.

Palaute webinaarista
”Aivan loistava webinaari. Usein tulee tehtyä jotain muuta samalla, kun kuuntelee webinaaria, mutta nyt ei malttanut hetkeksikään kääntää silmiä irti ruudusta 🙂 Mielenkiintoista ja ajatuksia herättävää asiaa ja paljon hyviä lukuvinkkejä. Kiitokset!”

”Todella mielenkiintoinen aihe ja hyvä esiintyjä. Esityksessä oli sopivasti sekä konkreettisia vinkkejä että jopa filosofista pohdintaa ja yhteiskunnallisia avauksia, jotka herättivät ajattelemaan.”

”Sorry kun tuli niin monta kymppiä. Mutta tämä oli 10 Kiitos ja kymppi myös teille kun järjestätte tällaista. Tänään muuttui minun kaikessa kaikki. Sama fiilis kun opin nettiä käyttämään”

Asiantuntija
Lassi Kurkijärvi, Chief Technology Officer, Sofigate

Lassi on suomalainen digivaikuttaja, ja hänet tunnetaan myös Yle Aamun Jälkidigi-paneelin jäsenenä. Neljännesvuosissadan ajan digitaalisia palveluita ja mediaa kehittänyt Kurkijärvi neuvoo eurooppalaisia yrityksiä liiketoiminnan kehityksessä ja ottaa kantaa siihen, miten teknologia saadaan palvelemaan ihmisiä eikä toisin päin.

Kesto
1:18:16

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa