Kuinka Z-sukupolvi muutti markkinoinnin pelisääntöjä?

Webinaarissa käymme läpi, millaisia kuluttajia nuoret ovat ja mitä Z-sukupolvi (1995-2010 syntyneet) brändeiltä odottaa. Tämän lisäksi tarjolla on nuorten kuluttajien tavoittamiseen liittyviä konkreettisia case-esimerkkejä, miten brändit kuten Moccamaster, MTV Oy ja Warner Music Finland ovat hyödyntäneet kohderyhmän osallistamista ja co-creation -menetelmiä kohderyhmäymmärryksen lisäämiseen, tuote- ja palvelukehitykseen sekä markkinointiviestinnän toimenpiteisiin.

Asiantuntija
Eija Gerlander, toimitusjohtaja, nuorisomarkkinointitoimisto Bängeri

Eija Gerlander on Suomen ensimmäisen z-sukupolveen erikoistuneen markkinointitoimisto Bängerin perustajaosakas ja toimitusjohtaja. Bängeri perustettiin auttamaan brändejä z-sukupolven tavoittamisessa ja hurmaamisessa. Tämä tehdään yhteistyössä kohderyhmän kanssa ja co-creation -menetelmiä hyödyntäen. Eijan mukaan työskentely nuorten kanssa on parasta anti age -hoitoa, jota markkinoilla on tarjolla!

Kesto
1:05:17

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Vastaa