Onko markkinoinnin asema organisaatiossanne strateginen vain puheissa, ja arki jotain ihan muuta?

Entä miten yhteistyötä tehdään muiden funktioiden kanssa niin, että strateginen asema saavutetaan ja organisaatiossanne osataan hyödyntää kertyvä asiakasymmärrys?

Markkinointi on useassa yrityksessä muutamien tiimiläisten tai jopa vain yhden henkilön vastuulla. On vaikea saada asemaa nostettua, kun arjessa on kiire eikä kehitysprojekteille meinaa olla aikaa, budjettia saati johdon ymmärrystä.

Tässä webinaarissa tunnistat oikean positionne ja saat sisäiset argumentit siihen, miten nousette seuraavalle tasolle.

Palaute webinaarista
”Oli erittäin hyvä ja hyödyllinen!”

Asiantuntija
Katri Tanni, Senior Advisor / Queen of Content Strategy, Differo

Katri on B2B-sisältömarkkinoinnin pioneeri, joka on julkaissut aiheesta kolme kirjaa. Viimeisin teos perehtyi B2B-ostamisen muutokseen. Katri auttaa työssään myynti- ja markkinointitiimejä ostamisen muutoksen äärelle ja tutkii ostokäyttäytymisen muutosta aktiivisesti. 

Kesto
1:19:17

Host
Susanna Bäckström, Markkinointiliitto

mark

Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.

Vastaa