Miten mediaseurantaa kannattaa tänä päivänä tehdä?

Monen mediaseuranta on jäänyt vanhoihin uriinsa siinä, että seurannan kohteena on vain organisaatio itse ja ainoastaan niin sanotut perinteiset mediat. Silloin uhkana on kuplautuminen, jossa piilee lukuisia riskejä. Lopeta siis mediaseuranta sellaisena kuin sen tunnet ja siirry seuraamaan yhteiskunnallisia signaaleja ja muutosta!

Webinaarissa käydään läpi, mitä seuranta tarkoittaa käytännössä ja kuka sen tekee, sekä parhaita hyödyntämisesimerkkejä.

Asiantuntijat
Ilona Haahtela, neuvonantaja, valmentaja, YTM
Tuuli Ekman, Director, PR & social media, VTM
Miltton

Ilona työskentelee neuvonantajana ja valmentajana. Hän on koulutukseltaan journalisti, ja ennen Miltton-uraansa hän työskenteli toimittajana. Ilona on erikoistunut ansaitun median strategioihin, mediasuhteisiin, sisällöntuotantoon sekä media- ja esiintymisvalmennuksiin.

Tuuli vetää PR:n ja sosiaalisen median liiketoimintaa, ja hän onkin ollut mukana rakentamassa pitkäjänteisesti organisaatioiden brändimielikuvaa, lanseeraamassa markkinoille uusia tuotteita ja palveluita, sekä kehittämässä brändien suhteita kotimaiseen mediakenttään ja avainvaikuttajiin. 

Kesto
1:02:30

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!

Vastaa