Miten markkinointi voi lisätä yrityksen arvoa yli 95 %:n varmuudella?
Yleinen ongelma markkinoinnissa on sen vaikuttavuuden (ROI) osoittaminen. Käymme webinaarissa läpi miksi ja miten tiede voi osoittaa satojen tutkimustulosten voimalla markkinoinnin kasvattavan:
- liikevaihtoa
- kannattavuutta
- yrityksen arvoa
Asiantuntija
Markus Kivikangas, CEO/Founder, Steinheide Oy
Markus on koulutukseltaan psykologi ja hän on vetänyt aikanaan Helsingin yliopistolla ja Aalto yliopistolla useampia tieteellistä psykologiaa, neurotieteitä, psykofysiologiaa ja aivokuvantamista markkinointiin soveltavia tutkimusprojekteja.
Kesto
1:22:00
Tässä on MARK me -sisältöpalvelun timanttista sisältöä.
Kirjaudu sisään tunnuksillasi.
Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana
Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!
Voit myös tutustua viikon verran palveluumme maksutta.