Tuloksellinen markkinointi on edellytys kestävälle ja molemminpuolisesti hedelmälliselle asiakassuhteelle. Markkinointiviestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa on tärkeää ymmärtää asiakkaan liiketoiminta ja kyetä asettamaan siihen soveltuvat tavoitteet tekemiselle.

Asiantuntija
James Mashiri, STM, suunnittelija, Grundlage
James on erikoistunut datan ja analytiikan käyttöön liiketoiminnan kehittämisessä sekä toiminnanohjaus- ja liiketietojärjestelmien käyttöönottoon, kouluttamiseen ja kehittämiseen. ”Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts.”

Kesto
54:12

mark

Tässä on MARKme sisältöpalvelun timanttista sisältöä.

sisään tunnuksillasi.

Olet jäsen, mutta et muista tunnuksia? Tilaa uusi salasana

Jos et vielä ole jäsen, lue lisää eduistamme ja liity mukaan!